Choose-A-Bae
S1, E5: Summer and Marissa's rivalry with Brianna and Haley sends the friend group into turmoil; Cuppie tries to get her anxiety under control and looks to confront Haley; Shiva is crushing on a new friend, but is getting mixed signals.