Dr. Ken Clark’s Big Surprise
S2, E21: Ken stumbles upon news of Clark and Connor's surprise nuptials, so he tries to think of a way to get everyone to come. Meanwhile, Damona hopes to convince Allison to go by telling her that Ken is planning to renew their wedding vows.