Million Dollar Listing Los Angeles Co-Listers Can't Be Choosers
S1, E2: In Malibu, condo queen Lydia Simon tries to get top dollar for a beachfront condo before her wedding; Lydia needs to sell the condo and make it to the altar on time; in Hollywood, married agents Dia and Ray deal with a desperate divorcee.