Come What May
Lou has no intention of playing mid-wife to the pregnant mare, Melody, but Grandpa Jack insists she stay. With Ben away at a jumping show and Jack and Ty at a cattle round-up, Melody goes into labour. Lou calls in an eccentric old neighbor who uses traditional remedies to heal horses to help with the delivery.