Nip/Tuck Conor McNamara
S4, E8: Sean moves Conor's surgery up as Julia frets. Mrs. Grubman makes a final cosmetic surgery request. Julia and Marlowe's relationship evolves. MO'NIQUE and BURT BACHARACH guest star.