Martha Knows Best Container Gardens
S1, E2: Martha Stewart shows how to plant a variety of container gardens, like evergreen, succulent, summer and herb gardens, with her gardener Ryan McCallister. Snoop Dogg wants to know how to plant 'herbs' in containers.