Nickelodeon's Unfiltered Corgi Rock Party!
S1, E4: Mystery guests are a corgi and an octopus; Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green and Lex Lumpkin ask questions and gather clues to unveil their identities.