Costa Rica's Pure Life
S4 E4: Jack wants to learn the true meaning of "Pura Vida," the Costa Rican secret to true happiness; to find his happy place, Jack dodges a stampede of bulls, comes face to face with a deadly snake and drinks an ancient beer made from mold.