Tom Green Country Cowboy Crash Course
S1, E3: Tom’s show business manager visits from New York City. They talk about his decision to leave Hollywood for a farm in the country. Then after a hilarious visit to his parents’ cottage, Tom heads out on the road for his standup comedy shows. Later at the farm, Tom gets a cowboy crash course in caring for and riding Fanny, as her owners bid an emotional farewell before leaving Fanny for good.