Cranky at the Club
S1 E5: Shauna and Rylee throw Tara a bachelorette party in Pittsburgh that's full of surprises, and things get heated between the sisters while at a bar. Back at home, Mark and Patty enjoy dinner alone and talk about what life will be like as empty nesters.