Crossing the Line
S5 E6: Andrei reveals the status of his visa to Elizabeth; things get heated between Luis and Molly; Azan and Nicole discuss finances; Evelyn and David struggle with wedding costs; Josh wants Aika to model; Annie cries over David's actions.