Crunchy Asian Fried Chicken
S1, E4: Michael Symon knows fried chicken, but this throwdown is focused on the extra crunchy variety popular in Korea and Japan. He has stiff competition in Maiko Kyogoku and Emily Yuen, whose Japanese-style fried chicken leaves diners at Bessou swooning.