Dadbracadbra/Timmy Turnip
S7 E14: Dadbracadbra/Timmy Turnip: With a little help from Timmy, Dad’s magic tricks really work. Convinced that Timmy’s dad is a fairy, Crocker is out to prove it and uncover his secret on national television.