Danger Games, Part 2
S4 E5: Frustrated by his failed villainy, Dr. Minyak plans to ruin Double G's worldwide charity concert. Captain Man and Kid Danger join forces with the Game Shakers to defeat Dr. Minyak and keep Double G safe.