Deathstroke Returns
S6, E5: Slade (recurring guest star MANU BENNETT) returns and asks Oliver for help in tracking down his son. When they learn Joe (guest star WILLIAM FRANKLYN-MILLER) has been taken hostage by mercenaries, their mission to save him gets complicated by a terrible revelation that could shatter Slade's hopes of reunion forever. Meanwhile, Vigilante reappears in Star City.