Defend the Rhine
S2 E6: As Allied armies line up along the Rhine to invade Nazi Germany, the generals jostle to be the first to cross. Hitler has ordered that no bridge is to fall, so when an opportunity develops, there is a dramatic race to capture a crossing intact.