Destination Unknown
S1, E2: In December 1926, Agatha Christie left her home in Berkshire. The next morning, her car was found abandoned, balanced precariously on the edge of a quarry. Ten days later, Agatha was discovered in a hotel in Harrogate, claiming to have lost her memory. Lucy Worsley delves into this traumatic watershed moment in Agatha's life and uncovers new evidence about her mental health.