Diablo
S3 E21: The SWAT team searches for a group of drug smugglers who crash a plane in a Los Angeles suburb and scatter, after a joint mission with the DEA to stop the shipment goes awry. Also, Hondo tries to make amends with Nichelle, Luca experiences anxiety about his return to the field, and Deacon hesitates when asked to speak to a group of recruits about mental health.