Diamond in the Rough
S12 E6: When the new manager at Fairfield comes to them with an unusual concern, Amy and Ty find themselves at odds about how best to treat her horse. Meanwhile, Lou and Peter don't see eye to eye when Georgie is offered a life-changing opportunity. And Jack and Mitch disagree on the best recipe for success at an important business meeting.