Ant Anstead: Born Mechanic Dolomite Sprint
S1, E1: Ant uncovers a rare 1980 Triumph Dolomite Sprint that could turn a big profit and help kick off the renovations on the farmhouse; problem is, the car doesn't start and has rust problems, so it's a gamble.