Somali and the Forest Spirit Edible Herbs and the Oni's Dwelling
S1, E2: When Somali gets injured, the dwarf oni doctor Shizuno invites them back to his house for treatment; Golem asks Shizuno to teach him how to make medicine to use on their journey going forward.