The Golden Combi Eight New Duos vs Super Difficult Improv Sketch Prompts
S1, E1: Comedians team up with different partners instead of their usual ones for a chance to win; the first stage kicks off with the challenging prompt; the Golden Duos impress with their improv sketches.