Ekitai Rashku
S3 E13: Hondo, Deacon, Tan and Commander Hicks engage in a manhunt across Tokyo when they escort an extradited fugitive to Japan, where he escapes local custody. Back in Los Angeles, the rest of SWAT search for any contacts the criminal cultivated while hiding out in Los Angeles, and Street isolates himself from the team as he deals with family issues..