Enough Is Enough
S5, E16: Enough Is Enough. After Kyra´s estranged father shows up and wants to bring Kyra home to Houston, Dre and Bow work to show him the amazing life they can provide for her. The kids go on a mission to get her one last chili dog from Larry´s.