S1 E1: Oh Tae-seok, the Namin political leader, frames the murder of Minister Jang Ik-hun on a secret swordsmen society. The society is led by Choi Hyo-won, a commoner. His daughter, Dong Yi was one of the last people to see the Minister alive.