Wenderella's Diary Episode 1
S1, E1: Wen Zheng, a designer, is thrilled when her brand, Primuda, gains a chance to enter the market through a potential partnership. However, her account manager rejects her, prioritizing brand over quality, leaving Wen frustrated. In an elevator, a rude woman insults a delivery worker, causing a man, Shan Liang, to step in. This man, the president of the dating app Wen has been trying to promote.