Undercover High School Episode 1
S1, E1: Jeong Hae Seong captures everyone's attention with his looks, charm, and smile; Hae Seong is an elite NIS agent on a secret mission to uncover the hidden gold of the Joseon emperor; uncovering the truth behind Byungmun High.