S1, E5: Pierre continues to use the Paradise for his own purposes, inviting many wealthy clients on his own accord. Hortense is furious and attempts to spite him by keeping the ladies locked in their rooms. Rose, always in search of information about her mother, talks to Hortense, who reveals her mother’s true identity.