S1 E2: Joong Eun realizes that her neighbor, Ha Rang\u2019s working environment is not stable and safe and asks him to go and get a check-up as he seems uncomfortable. However, Ha Rang goes to work even though he knows that there is something wrong with his health and gets into an accident.