Branding in Seongsu Episode 2
S1, E2: Na Eon sends Eun Ho to inspect the site to ease his suspicions, though she’s also uneasy about XU’s past controversies. There, Eun Ho accidentally stumbles upon XU Beauty’s hidden animal testing lab.