Coin Digger Episode 2
S1, E2: Grandiva's start is tumultuous; Get's older brother's connection, Ice, causes Bank to meet Trin, who Bank hopes will be the main investor for his platform; but is not that simple, because both Trin and Bank seem to have some plans.