S8 E4: The police investigation screeches to a sudden halt when Souleymane disappears. How and where will they find him? Meanwhile, Laure flouts the ban on seeing Gilou, who has got himself hired as a bouncer in Cisco's nightclub. There he meets the security manager, Cisco's son Titi.