S1 E4: When Ae Ri knocks on Kim Jin Ho's door, Jin Ho panics and tries to force her into the house. That's when Geon Wook shows up to save her, and the two start running away. Unaware that someone close to him is hindering his efforts to bring back his family, Seo Jin desperately waits for Ae Ri's phone call. At the same time, since she is unsure about who chased her at Jin Ho's place, Ae Ri follows whatever lead she's gathered so far.