Wenderella's Diary Episode 6
S1, E6: Shan Liang, trying to maintain face, endures Wen's temper during a cooking segment, exposing Wen's lies. That night, Shan Liang decides to leave, but Wen desperately tries to stop him, eventually admitting to his vanity. Zou Jing, envious of Shan Liang and Wen's relationship, forces Mo Yingchen to buy a luxury bag to prove his importance.