The Killing Vote Episode 6
S1, E6: Joo-hyun and Seok-joo chase after the suspect; Mu-chan faces off against Jin-wook, the one responsible for the attempted murder of Captain Oh; The police declares Gaetal's arrest; the real identity of Gaetal comes to light.