S3 E6: In the wake of the bloody Battle of Beamfleot, Uhtred and Brida reunite on a mission; while Skade's curse causes a commotion among Uhtred's men, the Danes regroup and Cnut tasks Aethelwold with a new assignment: to kill Uhtred.