Evolution of the Daleks
S3, E5: The Dalek plot is uncovered with the rebirth of Dalek Sec in 1930s New York as Martha deals with trouble atop the Empire State Building, and the Doctor considers an alliance that could change the Dalek time line. Part 2 of 2.