Rent-a-Girlfriend Ex-Girlfriend and Girlfriend
S1, E2: Immediately after deciding not to rely on pretend dating anymore, Kazuya is hit with a triple whammy of reveals: Chizuru not only goes to his college but lives next door to him, and his grandmother is coming to visit and wants to see her.