Extraordinary SUVs
S1, E4: This time 4x4 shows unusual SUVs like the Mitsubishi Outlander. However, we're not talking about the regular one, but the world's first plug-in hybrid SUV with two electric engines and a 2-liter gasoline engine. Does a hybrid SUV make sense on pathless terrain though? 4x4 tested it. Furthermore: the American full-sized pickup Chevrolet Silverado that can save you money - with natural gas!