Ruby and Billy decide to spend a day in Chicago before making any rash decisions about their next moves. As the two anxiously await check-in at a lavish hotel, Ruby meets an exciting woman at a department store, while Billy tries to handle a relentless Fiona. Later, Billy comes clean about what drove him to run.