Fertility Bites
S3, E18: Mindy's fertility clinic opens, but with zero track record in the fertility field, attracting new patients is tougher than she imagined. Meanwhile, at Shulman & Associates, the nurses try to raise money for obese nurses while trying to get to know Dr. Bergdahl.