Love Addicts Finally Abstinent
S1, E2: Zoé is now an official member of the Love Addicts, strengthened by Anja's new approach to therapy, the Addicts take on more responsibility; Dennis finally speaks plainly with Yvonne, and Zoé lets Nele move in with her.