S5, E18: Andy, an old friend of Mitch, visits Baywatch to complete four days of lifeguard service in order to remain on the active roster. But Andy's strong-arm tactics do not sit well with the other lifeguards. Meanwhile, Logan’s green card is in jeopardy when he annuls his marriage of convenience to prove his love for Caroline.