Flock of Sea-Gals
S1, E5: Emotions run high on Fire Island, N.Y.; Susan's husband brings Cori to tears; the group tackles Amy's love life during an intervention; the women take part in a "walk off" at a drag show; Susan makes excuses for her husband's bad behavior.