Down Home Fab French Glam Bungalow
S1, E6: Chelsea and Cole mix business and friendship as they renovate their friend's 1920s bungalow. Chelsea knows the couple's maximalist and whimsical style, so she pushes her design to the limit with a pink fireplace and black velvet skull wallpaper.