What's Wrong With That House From Leaning House to Lovely Home
S1, E6: Longtime New Jersey homeowners are tired of using shims to keep their furniture in place. Joe Mazza investigates the source of the home's slope while designer Noel Gatts restructures the main living spaces to make them more functional and fabulous.