The Great Tours: Ireland and Northern Ireland From the Easter Rising to the Present Day
S1, E5: An exploration of the 20th century; stops on the tour include the general post office in Dublin, which plays a role in the 1916 uprising; the town of Derry, home of the Bloody Sunday tragedy; a typical modern farmhouse in the Irish countryside.