Frozen Assets
As Kelly's beach party moves indoors, Vickie and Shannon have a chilly face-off over their friendship; Meghan meets Jimmy's frozen sperm for the first time; Heather laments the impact of Terry's schedule on their family; Briana lands in the hospital.