Game Night
Justin uses an invitation to Games Night at Maisy’s to enact a 3-stage plan to oust her. Billie’s not happy about extorting anyone regardless of bullying, but when Justin strikes a deal to let her pass her birth-dad jailtime without forced bonding, Billie agrees. Maisy’s got her plans too, and a secret she doesn’t want Justin to find until it’s too late.