Garlic With Extra Vegetables / Maayu / Rich
S1, E1: Koizumi-san is a reserved and mysterious high school girl. Her classmate Ohsawa Yuu is very interested in this new transfer student. One day on her way home, she happens to see Koizumi-san in a long line in front of a ramen shop, which leads to them eating ramen together, and yet...